Z wieprzowiną za pan brat

Związek Zawodowy Centrum Narodowe Młodych Rolników rozpoczyna realizację zadania pn. "Z wieprzowiną za pan brat". Celem zaplanowanej kampanii jest edukacja pod względem kształtowania właściwych nawyków żywieniowych, które mają wpływ na zdrowie wśród młodego pokolenia oraz uczestników imprez plenerowych.

Dzięki zamierzonym działaniom chcemy pokazać uczestnikom warsztatów, spotkań i imprez plenerowych podczas wydarzeń regionalnych jak ważną rolę w żywieniu człowieka pełni mięso wieprzowe, które jest źródłem nie tylko niepowtarzalnych walorów smakowych, ale także wielu wartości odżywczych. Wskażemy również na jego obecność w diecie i kuchni polskiej.

Kampania kierowana jest głównie do młodego pokolenia, jako najbardziej chłonnego informacji. W świadomości młodych ludzi można ciekawie ukształtować i utrwalić pozytywny obraz polskiego producenta, polskich produktów, a przede wszystkim mięsa wieprzowego i jego przetworów. Celem strategicznym jest wzmocnienie świadomości konsumenckiej, iż polskie produkty są doskonałej jakości, są jednym z filarów gospodarki rolnej, a tym samym kampania ma na celu skłonienie konsumentów do kupowania polskich produktów.

W ramach realizacji zadania przewidujemy przeprowadzenie gier, zabaw oraz konkursów tematycznych, a na zakończenie każdego ze spotkań planujemy degustację przetworów z mięsa wieprzowego (karkówek, kiełbasek z grilla lub innych przetworów), co znacznie podniesie atrakcyjność zajęć i przedstawi ciekawe pomysły na wykorzystanie mięsa wieprzowego w procesie przygotowywania dań. Zakładamy również wręczenie gadżetów promujących prowadzone działania.

Zadanie sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

 

... foty....