Z Wieprzowiną za Pan Brat

Związek Zawodowy Centrum Narodowe Młodych Rolników realizuje zadanie pt. "Z Wieprzowiną za Pan Brat". Celem kampanii jest edukacja pod względem kształtowania właściwych nawyków żywieniowych, które mają wpływ na zdrowie, w szczególności młodego pokolenia.

Dzięki zamierzonym działaniom chcemy pokazać uczestnikom warsztatów, jak ważną rolę w żywieniu człowieka pełni mięso wieprzowe, które jest źródłem nie tylko niepowtarzalnych walorów smakowych, ale także wielu wartości odżywczych. Wskazujemy również na jego obecność w diecie i kuchni polskiej.

Kampania kierowana jest głównie do młodego pokolenia (uczestników kolonii letnich), jako najbardziej chłonnego informacji. Pokazujemy, że w świadomości młodych ludzi można ciekawie ukształtować i utrwalić pozytywny obraz polskiego producenta, polskich produktów, a przede wszystkim mięsa wieprzowego i jego przetworów. Celem strategicznym jest wzmocnienie świadomości konsumenckiej, iż polskie produkty są doskonałej jakości.

W ramach realizacji zadania łączymy naukę z zabawą, przeprowadzamy gry oraz konkursy tematyczne, a na zakończenie każdego ze spotkań odbywa się degustacja przetworów z mięsa wieprzowego (karkówek, kiełbasek z grilla lub innych przetworów), co znacznie podnosi atrakcyjność zajęć i przedstawia ciekawe pomysły na wykorzystanie mięsa wieprzowego w procesie przygotowywania dań. Wszystkim uczestnikom wręczane są również pamiątkowe gadżety związane z mięsem wieprzowym.

Zadanie sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Poniżej znajdują się linki do fotorelacji z poszczególnych warsztatów:

1.http://www.zzcnmr.pl/content/wieprzowina-warsztat-i

2. http://www.zzcnmr.pl/content/wieprzowina-warsztat-ii

3.http://www.zzcnmr.pl/content/wieprzowina-warsztat-iii

Fotorelacje znajdują się również na naszej stronie na Facebooku:

https://www.facebook.com/Z-Wieprzowin%C4%85-za-Pan-Brat-1304864156314993/?modal=admin_todo_tour

Poniżej natomiast wybrane zdjęcia z dotychczas odbytych warsztatów na koloniach letnich: